Top menu





You are at: Home / Visit us / News / La revista ‘Haidé. Estudis Maragallians’, al Carhus Plus+ 2025




La revista ‘Haidé. Estudis Maragallians’, al Carhus Plus+ 2025

número 13 de la revista Haidé
31/03/2025

La revista Haidé. Estudis Maragallians, de la Biblioteca de Catalunya, ha obtingut la classificació “A” a la nova versió de Carhus Plus+ que s’acaba de publicar. 

CARHUS Plus+ és un sistema d’avaluació i classificació de revistes científiques dels àmbits de les ciències socials i les humanitats que es publiquen a nivell local, nacional i internacional. Aquest projecte el desenvolupa l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) i té com a finalitat contribuir a l’avaluació de la recerca que es du a terme en el sistema científic i universitari català amb la màxima objectivitat. En aquesta sentit, cal destacar l’important salt qualitatiu que ha experimentat la revista Haidé, que en la darrera edició de l’índex, el 2018, va obtenir la classificació “D”.

La revista Haidé és una contribució periòdica als estudis sobre Joan Maragall i una plataforma per proposar reflexions, anàlisis i punts de vista sobre les diverses activitats culturals, literàries i artístiques que van caracteritzar les dècades a cavall dels segles XIX i XX. Amb vocació internacional, té una periodicitat anual i accepta articles escrits en qualsevol llengua romànica o en anglès. 

Return