Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: s. XIX mitjan

Títol: "Reglamento general para la administración y gobierno del Hospital general de Santa Cruz de Barcelona y de cada uno de sus empleados, oficinas y departamentos de enfermos, locos y espósitos"

Contingut: "Reglamento general para la administración y gobierno del Hospital general de Santa Cruz de Barcelona y de cada uno de sus empleados, oficinas y departamentos de enfermos, locos y espósitos". Primera rúbrica: "Administración". Inc.: "La administración o junta administrativa, compuesta de dos inidviduos del cabildo eclesiástico y dos del municipal" (s'interromp).

Nivell classificació: Ordinacions i reglaments

Número: 4949

Suport: Paper

Mides: 295 x 205 mm

Llengües: Castellà

Folis: 2 f.

Topogràfic: AHSCSP Reglaments. Vol. V. Inv. 6. Reglaments generals 14

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca