Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1857, febrer 25. Barcelona

Títol: Documentació sobre la manutenció dels dements de l'Hospital

Contingut: Instrucció de Manuel Villaronga, secretari de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu, al comissari d'entrades d'aquest sobre la documentació requerida per controlar el pagament de la manutenció dels ingressats al Manicomi.

Nivell classificació: Interns: Orats

Número: 27138

Suport: Paper

Mides: 215 x 155 mm

Llengües: Castellà

Folis: 1 f.

Topogràfic: AHSCSP Manicomi de Santa Creu-Institut mental. Vol. IV. Inv. 3. Dements. Govern. Carpeta 6/40

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca