Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1869, agost. Barcelona

Títol: Documentació sobre cerca documental a l'Hospital

Contingut: Documentació sobre una sol·licitud de certificació referent al camp de Casa Alegre de Baix, a Gràcia, que havia pertangut al baró de Castellet; el document sol·licitat es conserva a l'arxiu de l'Hospital de la Santa Creu.

Nivell classificació: Patrimoni: Herències i llegats

Observacions: Pere de Rosselló consta com a arxiver-secretari de l'Hospital.

Número: 26056

Suport: Paper

Mides: 330/320 x 220/215 mm

Llengües: Castellà

Coberta: Lligall "Expedientes de gobierno del Hospital, 1869"

Folis: 2 doc.

Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 17/1.26

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca