Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Dates: 1869, agost. Barcelona
Títol: Documentació sobre cerca documental a l'Hospital
Contingut: Documentació sobre una sol·licitud de certificació referent al camp de Casa Alegre de Baix, a Gràcia, que havia pertangut al baró de Castellet; el document sol·licitat es conserva a l'arxiu de l'Hospital de la Santa Creu.
Nivell classificació: Patrimoni: Herències i llegats
Observacions: Pere de Rosselló consta com a arxiver-secretari de l'Hospital.
Número: 26056
Suport: Paper
Mides: 330/320 x 220/215 mm
Llengües: Castellà
Coberta: Lligall "Expedientes de gobierno del Hospital, 1869"
Folis: 2 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 17/1.26
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca