Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1863, desembre. Avià-Barcelona

Títol: Documentació sobre la mort d'un infant expòsit

Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament d'Avià i la Casa de Maternitat, sobre el cadàver d'un expòsit lliurat per la dida a Avià.

Nivell classificació: Interns: Expòsits

Observacions: L'Hospital reenvia la carta d'Avià a la Casa de Maternitat, ja que no es fa càrrec dels expòsits. El nen duia un objecte: una medalla identificativa de plom.

Número: 25871

Suport: Paper

Mides: 210 x 150 mm

Llengües: Castellà

Coberta: Lligall "Gobierno, año 1863"

Folis: 2 doc.

Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/2.22

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca