Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Dates: 1863, desembre. Avià-Barcelona
Títol: Documentació sobre la mort d'un infant expòsit
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament d'Avià i la Casa de Maternitat, sobre el cadàver d'un expòsit lliurat per la dida a Avià.
Nivell classificació: Interns: Expòsits
Observacions: L'Hospital reenvia la carta d'Avià a la Casa de Maternitat, ja que no es fa càrrec dels expòsits. El nen duia un objecte: una medalla identificativa de plom.
Número: 25871
Suport: Paper
Mides: 210 x 150 mm
Llengües: Castellà
Coberta: Lligall "Gobierno, año 1863"
Folis: 2 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/2.22
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca