Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1856, octubre. Barcelona

Títol: Documentació sobre reorganització de l'administració de l'Hospital

Contingut: Documentació sobre la proposta de dividir els càrrecs de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu en quatre seccions: dues d'Hisenda (Ingressos i Despeses) i dues de Govern (Personal i Material), dirigides cadascuna per un administrador. Inclou esborrany de repartiment de càrrecs entre els administradors actuals.

Nivell classificació: Administració

Número: 25691

Suport: Paper

Mides: 315/210 x 220/150 mm

Llengües: Castellà

Folis: 3 doc.

Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 10/9

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca