Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Dates: 1856, octubre. Barcelona
Títol: Documentació sobre reorganització de l'administració de l'Hospital
Contingut: Documentació sobre la proposta de dividir els càrrecs de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu en quatre seccions: dues d'Hisenda (Ingressos i Despeses) i dues de Govern (Personal i Material), dirigides cadascuna per un administrador. Inclou esborrany de repartiment de càrrecs entre els administradors actuals.
Nivell classificació: Administració
Número: 25691
Suport: Paper
Mides: 315/210 x 220/150 mm
Llengües: Castellà
Folis: 3 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 10/9
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca