Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1854, gener-1855, gener. Barcelona

Títol: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb la Junta provincial de Beneficència, el governador de la província i Rafael Pla i Carreras, sobre el nomenament d'aquest i de Martí Lérida, administrador de la Casa de Caritat, com a nous administradors de l'Hospital, elegits pel governador segons les atribucions que li atorga l'article 20 del reial decret de 6 de juliol de 1853.

Nivell classificació: Personal

Observacions: El 1853, l'Hospital havia estat declarat establiment públic i provincial.

Número: 25620

Suport: Paper

Mides: 220/205 x 165/150 mm

Llengües: Castellà

Folis: 9 doc.

Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 8/37

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca