Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Dates: 1852. Barcelona
Títol: "Nº 6. Borradores de documentos acompañados al señor alcalde corregidor para los datos que reclamó el excelentísimo señor gobernador de provincia con fecha 8 de octubre de 1852"
Contingut: Documentació sobre una sol·licitud del governador provincial a través de l'alcalde de Barcelona, referent a tramesa de dades sobre fundació, objectius, patronat, rendes i despeses, personal, comptabilitat i propostes de reforma de l'Hospital de la Santa Creu (Barcelona, 8-9 d'octubre de 1852). Conté: carta de l'alcalde comunicant la sol·licitud del governador; esborranys de respostes als punts anteriors; comptes i estadístiques de la comptadoria de l'Hospital corresponents al quinquenni 1847-1851.
Nivell classificació: Administració
Número: 25566
Suport: Paper
Mides: 315/150 x 220/105 mm
Llengües: Castellà
Folis: 16 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 7/6
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca