Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Dates: 1843, gener-desembre. Barcelona
Títol: Correspondència de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu (esborranys). Corresponsals: Ajuntament constitucional de Barcelona (nomenament d'administradors de l'Hospital; cessió gratuïta de local; trasllat d'una borratxa a la Casa dels Àngels; prohibició de pas de carros pel pati de l'Hospital; exempció de dret d'entrada per a la palla i el gra; sol·licitud de passaport per a l'exprior Bernat Viciana); Junta suprema provincial (exempció de dret de portes per als articles de l'Hospital); Ajuntament i capítol (nomenament d'administradors); capitania general de Catalunya (llicència per entrar sal, carn, arròs i farina per al consum de l'Hospital).
Nivell classificació: Personal / Privilegis
Número: 25486
Suport: Paper
Mides: 300/205 x 210/145 mm
Llengües: Castellà
Folis: 21 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/66
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca