Menú superior





Ets a: Home / Catàlegs / Catàlegs de la BC / Cercar col·leccions


Menú esquerre



Fons històric de l'Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Dates: 1853-1854. Barcelona

Títol: Documentació sobre reclamació de manutenció d'una dement

Contingut: Documentació sobre la reclamació feta per l'Hospital de San Antonio Abad de Lleó de les despeses de manutenció d'una dement que hi està ingressada, Teresa Campdorat, de la ciutat de Barcelona. Conté correspondència de l'administració de l'Hospital amb la Junta provincial de beneficència. Inclou una llista de persones procedents de províncies fora de Catalunya, amb dades de 1833-1853.

Nivell classificació: Interns: Orats

Número: 27113

Suport: Paper

Mides: 220/215 x 150/80 mm

Llengües: Castellà

Folis: 7 doc.

Topogràfic: AHSCSP Manicomi de Santa Creu-Institut mental. Vol. IV. Inv. 3. Dements. Govern. Carpeta 6/15

Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

Col·labora!
Tornar als resultats
Nova cerca