![Cristòfor de Domènech (font: Cristòfor de Domènec, L’Oci d’un filòsof, Barcelona: Llibreria Catalònia, 1928)](/var/bnc_site/storage/images/fons-i-col-leccions/cerca-fons-i-col-leccions/domenech-cristofor-de/1677676-1-cat-ES/Domenech-Cristofor-de_large.jpg)
Domènech, Cristòfor de
(Barcelona, 1879-1927)
Assaigista i dibuixant
Manuscrit de l'obra de teatre titulada "Quasi una muller: comedia dramatica en un acte" escrita amb Miquel Clivillé i recull de premsa d' articles de Cristòfor Domènech sobre crítica literària i altres sobre l'autor.
Acceso: Sala de reserva
Alcance: 1901-1927
Procedencia: Llegat Cristòfor de Domènech
Fecha procedencia: 1990-1999
URL's relacionadas :
Viquipèdia (català): Cristòfol de Domènech
Altra documentació a: Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona: Fons Cristòfor de Domènech i Vilanova
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca