Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1813, juny 11-agost 5. Barcelona

Título: Documentació sobre les funcions del receptor general d'hospicis i altres temes

Origen: Deliberacions de la Comissió d'hospicis sobre: 1) La comptabilitat dels ingressos en espècie ("en nature") dels establiments de caritat de Barcelona, que anirà a cura del receptor general d'hospicis (Barcelona, 11 de juny de 1813). 2) Una sol·licitud del majordom de l'Hospital de la Santa Creu sobre compra d'ordi de la finca d'Esplugues, destinat a les dues mules de l'Hospital (ídem).

Nivel de clasificación: Personal

Número: 4831

Número de Registro: R.239

Formato: Paper

Medidas: 315/245 x 220/200 mm

Lenguas: Francès

Folios: 5 doc.

Documentación relacionada: 4830

Topográfico: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/106

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda