Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1811, agost 14-28. Barcelona

Título: Correspondència de l'Hospital sobre tramesa de registres comptables i d'entrades de malalts

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament de Barcelona i el comissari general de policia Blondel, sobre l'obligació de l'Hospital de trametre registres setmanals de comptabilitat i mensuals d'entrades de malalts a les autoritats.

Nivel de clasificación: Administració: Comptabilitat / Interns

Número: 4767

Número de Registro: R.239

Formato: Paper

Medidas: 290/120 x 210/150 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 4 doc.

Topográfico: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/41

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda