Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1816, agost 27. Madrid

Título: Correspondència dels administradors de l'Hospital amb la comissaria general de la croada

Origen: Comunicació de Manuel Venancio González, en nom del comissari general de la croada, als administradors de l'Hospital de la Santa Creu d'un lliurament de la comissaria per a la criança dels expòsits de l'Hospital, procedent de l'indult apostòlic de carn al bisbat de Barcelona.

Nivel de clasificación: Interns: Expòsits

Número: 4471

Formato: Paper

Medidas: 205 x 150 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 1 f.

Documentación relacionada: 4669

Topográfico: AHSCSP Expòsits, dides. Vol. II. Inv. 7. Expòsits, carpeta 1/2/26

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda