Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1723-1808. Barcelona

Título: "Carpete dels certificats de administradós"

Origen: Certificacions notarials d'actes de nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu.

Nivel de clasificación: Personal: Administradors

Número: 3220

Número de Registro: R.225

Formato: Paper

Medidas: 315 x 220 mm

Lenguas: Castellà / Català / Llatí

Folios: 141 doc.

Topográfico: AHSCSP Administradors de l'Hospital. Vol. VI. Inv. 1. Carpeta 1

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda