Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1853-1854. Barcelona

Título: Documentació sobre reclamació de manutenció d'una dement

Origen: Documentació sobre la reclamació feta per l'Hospital de San Antonio Abad de Lleó de les despeses de manutenció d'una dement que hi està ingressada, Teresa Campdorat, de la ciutat de Barcelona. Conté correspondència de l'administració de l'Hospital amb la Junta provincial de beneficència. Inclou una llista de persones procedents de províncies fora de Catalunya, amb dades de 1833-1853.

Nivel de clasificación: Interns: Orats

Número: 27113

Formato: Paper

Medidas: 220/215 x 150/80 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 7 doc.

Topográfico: AHSCSP Manicomi de Santa Creu-Institut mental. Vol. IV. Inv. 3. Dements. Govern. Carpeta 6/15

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda