Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1929, juny 27. Barcelona

Título: Correspondència de l'administració de l'Hospital

Origen: Carta de l'Ajuntament de Barcelona (Negociat de sanitat i beneficència) a la Junta de govern de l'Hospital de la Santa Creu, sobre la instal·lació a l'Exposició Universal, al Poble espanyol, d'alguns objectes artístics -pots i caixes- procedents de la farmàcia de l'Hospital, que són propietat de l'Ajuntament arran de la venda de l'antic edifici de l'Hospital a aquest.

Nivel de clasificación: Patrimoni: Edifici

Número: 26820

Formato: Paper

Medidas: 325 x 230 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 1 f.

Topográfico: AHSCSP Venda a l'Ajuntament. Vol. III. Inv. 7. Carpeta 1/18

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda