Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1925, octubre 7. Barcelona

Título: Correspondència de l'administració de l'Hospital

Origen: Carta de l'administrador de torn de l'Hospital de la Santa Creu a l'alcalde constitucional de Barcelona, sobre usos de la casa núm. 45 del carrer del Carme -on hi havia la Facultat de Medicina i després l'Escola Normal de Mestres-, inclosa en el document de venda de l'antic solar i edifici de l'Hospital a l'Ajuntament.

Nivel de clasificación: Patrimoni: Edifici

Número: 26818

Formato: Paper

Medidas: 210 x 135 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 2 f.

Topográfico: AHSCSP Venda a l'Ajuntament. Vol. III. Inv. 7. Carpeta 1/16

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda