Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1799/1927-29. Barcelona

Título: Documentació sobre les facultats dels administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre les facultats dels administradors de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Conté: "Facultades del señor administrador de turno" (extret de l'acta de sessió de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu del 8 de juliol de 1927; doc. 1); resolució dels administradors sobre el mateix tema (2 de novembre de 1799; còpia mecanografiada s. d.; doc. 2); renovació d'una sol·licitud d'exempció de la plusvàlua dels immobles adquirits per donació o herència, presentada pel canonge Gabriel Auguet i Roset, administrador de l'Hospital, al ministre d'Hisenda sobre plusvàlua (10 d'abril de 1929; doc. 3).

Nivel de clasificación: Patrimoni

Número: 26732

Formato: Paper

Medidas: 315 x 220 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 3 doc.

Topográfico: AHSCSP Privilegis reials, doc. papals, doc. particulars. Vol. VIII. Inv. 8. Carpeta 3/28

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda