Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1925-1926 i s. a. Barcelona

Título: "Escrito al señor alcalde"

Origen: Documentació sobre la construcció del nou Hospital de la Santa Creu i Sant Pau en relació amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona. Conté: documentació comptable sobre despeses de construcció del nou Hospital fins al 31 d'agost-10 de setembre de 1925 (s. d.; doc. 1-2); memòria de l'administració de l'Hospital adreçada a l'alcalde de Barcelona, sobre l'estat de la construcció del nou hospital, amb previsió general del pressupost necessari per enllestir-lo i sol·licitud de col·laboració a l'Ajuntament (6 de novembre de 1925; doc. 3); sol·licitud de col·laboració econòmica de l'Ajuntament, feta per Agustí Mariné Molins, regidor de l'Ajuntament i administrador de l'Hospital, al president de la Comissió municipal de Beneficència (1 d'octubre de 1926; doc. 4, esborrany i còpia); llista de llegats i almoines i de quantitats cobrades de l'Ajuntament per a la construcció del nou Hospital (s. d.; doc. 5).

Nivel de clasificación: Administració

Número: 26731

Formato: Paper

Medidas: 335/275 x 239 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 7 doc.

Topográfico: AHSCSP Privilegis reials, doc. papals, doc. particulars. Vol. VIII. Inv. 8. Carpeta 3/27

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda