Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1929, agost 1. Barcelona

Título: Documentació sobre un censal mort de l'Hospital

Origen: Carta de l'administrador de torn de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau a l'alcalde de Barcelona, per la qual s'autoritza Felip Ramon, secretari de l'Hospital, a cobrar un censal agregat de la carnisseria de Santa Maria, ja desapareguda.

Nivel de clasificación: Patrimoni: Censals i violaris

Número: 26356

Formato: Paper

Medidas: 210 x 135 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 1 f.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 36/216

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda