Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1906-1921. Barcelona

Título: Documentació sobre competències reservades a l'administració de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu al prior, sobre reserva a favor d'aquella de les competències per autoritzar compres i vendes, encarregar i pagar obres a l'Hospital.

Nivel de clasificación: Administració

Número: 26225

Formato: Paper

Medidas: 225/130 x 210/160 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 3 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 29/102

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda