Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1887-1900. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb el capítol de la seu, l'Ajuntament de Barcelona i els nous administradors; dimissions del càrrec; suplències; certificats de nomenaments.

Nivel de clasificación: Personal

Número: 26195

Formato: Paper

Medidas: 230 x 160 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 65 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 24/73

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda