Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1877, juliol-agost. Barcelona

Título: Documentació sobre reclamació de reintegrament a l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'administració econòmica de la província de Barcelona, sobre reintegrament de la quantitat avançada per l'apoderat dels establiments de beneficència a la caixa de l'Hospital en concepte d'interessos d'inscripcions nominatives dels dos primers trimestres de 1877.

Nivel de clasificación: Comptabilitat

Número: 26142

Formato: Paper

Medidas: 220 x 165 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 3 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 21/24

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda