Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1891. Barcelona-Saragossa, etc.

Título: Correspondència de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb: govern civil, sala del Criminal de l'Audiència de Barcelona, jutjats de Barcelona i Berga, alcaldies de Vilanova i la Geltrú, Calella, Vallfogona, Castellvell i Vilar, Igualada, Sant Andreu de Palomar (informació i certificats sobre malalts, acusació de mal tracte rebut per un malalt de Calella); facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (nomenament de degà interí); Diputació provincial (oposicions a una plaça de la Casa de Maternitat); alcaldia de Barcelona (donació de material restant de l'Exposició universal; sol·licitud de taronges i altres productes dels parcs de la ciutat; missa en sufragi per Francesc de P. Rius i Taulet); Casa de Maternitat (pèssimes condicions del trasllat de nadons de l'Hospital a la Maternitat); alcaldia de Gràcia (subministrament de llet); Institut frenopàtic (falta d'espai per acollir més dements); particulars: Mariano López del Río (reclamació de llegat d'una ingressada); Pau Miró, treballador del manicomi (salari).

Nivel de clasificación: Correspondència

Número: 26105

Formato: Paper

Medidas: 310/220 x 225/165 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 53 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 20/2.62-114

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda