Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1889-1890. Barcelona-Gràcia-Manresa, etc.

Título: Correspondència de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb: Comissió provincial de Barcelona, alcaldies de Vic, Malgrat, Manresa i Sant Andreu de Palomar, Zona militar de Barcelona núm. 10 (informació i certificats sobre malalts civils i militars); alcaldia de Barcelona (sol·licitud d'un exemplar del Reglament per a Léon Lallemand, que estudia la beneficència a Espanya; processó de Corpus; trasllat de malalts de l'asil provisional de pobres a l'Hospital); alcaldia de Gràcia (deixalles de carbó en una finca de l'Hospital a Gràcia); Casa de Caritat (lliurament de premis als nens); director de la Xarxa telefònica de Barcelona (instal·lació de telèfon a l'Hospital i el manicomi de la Santa Creu, al terme de Sant Andreu de Palomar); jutjat d'instrucció del districte de l'Hospital i Marcel·lí Oriol (sobre furt de roba de l'Hospital, del qual s'acusa Oriol); alcaldia de Sant Gervasi de Cassoles (matança de porcs).

Nivel de clasificación: Correspondència

Número: 26104

Formato: Paper

Medidas: 220 x 165 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 37 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 20/2.25-61

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda