Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Fechas: 1869, agost. Barcelona
Título: Documentació sobre cerca documental a l'Hospital
Origen: Documentació sobre una sol·licitud de certificació referent al camp de Casa Alegre de Baix, a Gràcia, que havia pertangut al baró de Castellet; el document sol·licitat es conserva a l'arxiu de l'Hospital de la Santa Creu.
Nivel de clasificación: Patrimoni: Herències i llegats
Observaciones: Pere de Rosselló consta com a arxiver-secretari de l'Hospital.
Número: 26056
Formato: Paper
Medidas: 330/320 x 220/215 mm
Lenguas: Castellà
Cubierta: Lligall "Expedientes de gobierno del Hospital, 1869"
Folios: 2 doc.
Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 17/1.26
Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
¡Colabora! Volver a los resultados Nueva busqueda
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca