Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1869, agost. Barcelona

Título: Documentació sobre cerca documental a l'Hospital

Origen: Documentació sobre una sol·licitud de certificació referent al camp de Casa Alegre de Baix, a Gràcia, que havia pertangut al baró de Castellet; el document sol·licitat es conserva a l'arxiu de l'Hospital de la Santa Creu.

Nivel de clasificación: Patrimoni: Herències i llegats

Observaciones: Pere de Rosselló consta com a arxiver-secretari de l'Hospital.

Número: 26056

Formato: Paper

Medidas: 330/320 x 220/215 mm

Lenguas: Castellà

Cubierta: Lligall "Expedientes de gobierno del Hospital, 1869"

Folios: 2 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 17/1.26

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda