Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1869-1885. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu i el seu secretari, Pere de Rosselló, amb l'Ajuntament constitucional, el capítol de la seu i els administradors electes, sobre nomenament d'administradors de l'Hospital i els seus suplents.

Nivel de clasificación: Personal

Número: 26033

Formato: Paper

Medidas: 310/225 x 210/170 mm

Lenguas: Castellà

Cubierta: Lligall "Expedientes de gobierno del Hospital, 1869"

Folios: 95 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 17/1.1

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda