Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Fechas: 1868. Barcelona
Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital
Origen: Documentació sobre el nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb l'Ajuntament constitucional i el capítol de la seu de Barcelona; actes de sessions de l'administració.
Nivel de clasificación: Personal
Número: 25990
Formato: Paper
Medidas: 220 x 160 mm
Lenguas: Castellà
Cubierta: Lligall "1868. Espedientes de gobierno"
Folios: 10 doc.
Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 15/2.13
Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
¡Colabora! Volver a los resultados Nueva busqueda
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca