Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1868. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre el nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb l'Ajuntament constitucional i el capítol de la seu de Barcelona; actes de sessions de l'administració.

Nivel de clasificación: Personal

Número: 25990

Formato: Paper

Medidas: 220 x 160 mm

Lenguas: Castellà

Cubierta: Lligall "1868. Espedientes de gobierno"

Folios: 10 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 15/2.13

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda