Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1863-1864, agost. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb l'alcaldia corregiment, l'Ajuntament constitucional, el capítol de Barcelona i altres; acta de sessió de l'administració.

Nivel de clasificación: Personal

Número: 25876

Formato: Paper

Medidas: 220 x 165 mm

Lenguas: Castellà

Cubierta: Lligall "1864. Espedientes de gobierno"

Folios: 8 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/3.1

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda