Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1863. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre nomenament de nous administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb l'Ajuntament constitucional de Barcelona, el capítol de la seu i altres; actes de sessions de l'administració.

Nivel de clasificación: Personal

Número: 25850

Formato: Paper

Medidas: 220 x 160 mm

Lenguas: Castellà

Cubierta: Lligall "Gobierno, año 1863"

Folios: 8 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/2.1

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda