Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Fechas: 1856, octubre. Barcelona
Título: Documentació sobre reorganització de l'administració de l'Hospital
Origen: Documentació sobre la proposta de dividir els càrrecs de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu en quatre seccions: dues d'Hisenda (Ingressos i Despeses) i dues de Govern (Personal i Material), dirigides cadascuna per un administrador. Inclou esborrany de repartiment de càrrecs entre els administradors actuals.
Nivel de clasificación: Administració
Número: 25691
Formato: Paper
Medidas: 315/210 x 220/150 mm
Lenguas: Castellà
Folios: 3 doc.
Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 10/9
Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
¡Colabora! Volver a los resultados Nueva busqueda
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca