Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1856, octubre. Barcelona

Título: Documentació sobre reorganització de l'administració de l'Hospital

Origen: Documentació sobre la proposta de dividir els càrrecs de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu en quatre seccions: dues d'Hisenda (Ingressos i Despeses) i dues de Govern (Personal i Material), dirigides cadascuna per un administrador. Inclou esborrany de repartiment de càrrecs entre els administradors actuals.

Nivel de clasificación: Administració

Número: 25691

Formato: Paper

Medidas: 315/210 x 220/150 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 3 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 10/9

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda