Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1855, febrer. Barcelona

Título: Documentació sobre sol·licitud d'informació referent a l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb la Junta provincial de Beneficència, sobre unes preguntes de la Diputació provincial referents a dades generals sobre l'Hospital, destinades a un informe demanat pel governador. Inclou el qüestionari.

Nivel de clasificación: Administració

Número: 25654

Formato: Paper

Medidas: 220 x 160 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 6 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 9/2

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda