Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1854, gener-1855, gener. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb la Junta provincial de Beneficència, el governador de la província i Rafael Pla i Carreras, sobre el nomenament d'aquest i de Martí Lérida, administrador de la Casa de Caritat, com a nous administradors de l'Hospital, elegits pel governador segons les atribucions que li atorga l'article 20 del reial decret de 6 de juliol de 1853.

Nivel de clasificación: Personal

Observaciones: El 1853, l'Hospital havia estat declarat establiment públic i provincial.

Número: 25620

Formato: Paper

Medidas: 220/205 x 165/150 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 9 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 8/37

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda