Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1832-1850. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament constitucional de Barcelona, el govern superior polític de la província i el capítol de la seu, sobre nomenament d'administradors de l'Hospital de 1832-1837 i 1847-1850. Inclou còpia d'actes de sessions de l'administració (1848).

Nivel de clasificación: Personal

Número: 25522

Formato: Paper

Medidas: 300/210 x 210/150 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 35 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 5/35

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda