Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1843, gener-desembre. Barcelona

Título: Correspondència de l'Hospital

Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu (esborranys). Corresponsals: Ajuntament constitucional de Barcelona (nomenament d'administradors de l'Hospital; cessió gratuïta de local; trasllat d'una borratxa a la Casa dels Àngels; prohibició de pas de carros pel pati de l'Hospital; exempció de dret d'entrada per a la palla i el gra; sol·licitud de passaport per a l'exprior Bernat Viciana); Junta suprema provincial (exempció de dret de portes per als articles de l'Hospital); Ajuntament i capítol (nomenament d'administradors); capitania general de Catalunya (llicència per entrar sal, carn, arròs i farina per al consum de l'Hospital).

Nivel de clasificación: Personal / Privilegis

Número: 25486

Formato: Paper

Medidas: 300/205 x 210/145 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 21 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/66

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda