Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu
Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Fechas: 1843, gener-desembre. Barcelona
Título: Correspondència de l'Hospital
Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu (esborranys). Corresponsals: Ajuntament constitucional de Barcelona (nomenament d'administradors de l'Hospital; cessió gratuïta de local; trasllat d'una borratxa a la Casa dels Àngels; prohibició de pas de carros pel pati de l'Hospital; exempció de dret d'entrada per a la palla i el gra; sol·licitud de passaport per a l'exprior Bernat Viciana); Junta suprema provincial (exempció de dret de portes per als articles de l'Hospital); Ajuntament i capítol (nomenament d'administradors); capitania general de Catalunya (llicència per entrar sal, carn, arròs i farina per al consum de l'Hospital).
Nivel de clasificación: Personal / Privilegis
Número: 25486
Formato: Paper
Medidas: 300/205 x 210/145 mm
Lenguas: Castellà
Folios: 21 doc.
Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/66
Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
¡Colabora! Volver a los resultados Nueva busqueda
Facebook de la biblioteca Twitter de la biblioteca Flickr de la biblioteca Tagpacker de la biblioteca Canal Youtube de la biblioteca Pinterest de la biblioteca Instagram de la biblioteca