Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1766, desembre 1. Barcelona

Título: Correspondència dels administradors de l'Hospital

Origen: Carta de Lorenzo Roland, del Reial Col·legi de Cirurgia, als administradors de l'Hospital de la Santa Creu, per la qual els suplica que ordenin al sotsprior de lliurar al Col·legi els cadàvers disponibles "para las operaciones, anatomías y instrucción de sus alumnos". Inclou còpia de l'ordre reial de San Lorenzo, 16 de novembre de 1766.

Nivel de clasificación: Altres establiments: Col·legi de Cirurgia

Observaciones: Olim BC AH Capsa 3

Número: 20509

Formato: Paper

Medidas: 295 x 210 mm

Lenguas: Castellà

Folios: 2 f.

Topográfico: AH 1345/55

Localizaciones: Biblioteca de Catalunya - Arxiu de l'Hospital

Per consultar el document identifiqueu-vos i demaneu el document

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda