Menu más alto





Estás en: Home / Catálogos / Catálogos de la BC / Buscar colecciones


Menu de la izquierda



Fondo histórico del Hospital de la Santa Creu

Biblioteca de Catalunya - Fundación Privada del Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Fechas: 1887-1930. Barcelona

Título: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital

Origen: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital de la Santa Creu. Conté: correspondència de l'administració amb el capítol de la seu, l'Ajuntament de Barcelona i els nous administradors; certificats de nomenaments, emesos per Felip Ramon, advocat, secretari de l'administració; actes de sessions sobre el mateix tema; relació o nòmina d'administradors de l'Hospital de 1850 a 1910 (doc. 142); esborranys de notícia necrològica sobre el canonge Narcís Vilarrasa i Arenyas, en català i castellà (doc. 177-179).

Nivel de clasificación: Personal

Observaciones: Carpeta 30: olim carpeta 27. Inclou correspondència sobre una petició d'informació des de Pontevedra, referent a un inexistent hospital d'epilèptics a Barcelona; la reposta de l'Hospital fa referència a les condicions d'admissió d'alguns epilèptics al manicomi de Santa Creu (doc. 88-89).

Número: 26238

Formato: Paper

Medidas: 230 x 170 mm

Lenguas: Castellà / Català

Folios: 180 doc.

Topográfico: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 30/115

Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau

¡Colabora!
Volver a los resultados
Nueva busqueda