Primer indicador Control de constant de visualització # - Destinataris 0 - Nivell de lectura escolar 1 - Nivell d'interès per edats 2 - Nivell d'interès escolar 3 - Característiques específiques dels destinataris 4 - Nivell de motivació/interès 8 - Cap constant de visualització generada |
Segon indicador Sense definir # - Sense definir |
Codis de subcamp | |
$a - Nota de destinataris (R) $b - Font (NR) $3 - Materials especificats (NR) |
$6 - Enllaç (NR) $8 - Número d'enllaç i de seqüència de camps (R) |
Informació que identifica uns destinataris específics o un nivell intel·lectual per als quals els continguts del document descrit són considerats apropiats.
Usada per anotar els nivells d'interès i motivació i les característiques especials dels estudiants. La informació sobre els destinataris i/o el nivell intel·lectual es poden anotar de forma codificada en el camp 008/22 (Destinataris) per a alguns tipus de materials. (Cal assenyalar: Si un registre de fitxer informàtic o materials visuals té present en el camp 521 el grau de lectura i l'interès per edats o informació sobre el nivell d'interès per grau, el camp 008/22 es codifica basant-se en la informació d'interès per edat.) Les notes que inclouen restriccions sobre l'accés s'anoten en el camp 506 (Nota de restriccions d'accés).
La nota de vegades és visualitzada i/o impresa amb un terme introductori generat com a constant de visualització basada en el valor del primer indicador.
521 | 0#$a3.1. [El nivell de lectura és per al primer mes del tercer grau.] |
521 | 1#$a008-012. [El document és d'interès per a les edats de 8 a 12 anys.] |
||||||||
521 | 1#$a7-10. [El document és d'interès per a les edats de 7 a 10 anys.] |
521 | 2#$a7 & up. [El document és d'interès per a aquells de setè grau i següents.] |
521 | 3#$aVision impaired$afine motor skills impaired$aaudio learner$bLENOCA. [El document és d'interès per als estudiants del mètode auditiu amb discapacitats visuals i de motricitat fina.] |
521 | 4#$aHighly motivated$ahigh interest$bLENOCA. [El document és apropiat per a destinataris altament motivats i altament interessats.] |
521 | ##$aPrograma dissenyat per a geògrafs, urbanistes, geòlegs, meteoròlegs i altres amb interessos professionals en l'anàlisi de dades espacials. | ||||||||
521 | ##$aClinical students, postgraduate house officers. | ||||||||
521 | ##$aLawrence Livermore Laboratory, G-Division, Physics Dept. | ||||||||
521 | 8#$a"Roman Catholics." | ||||||||
521 | 2#$a9-12. | ||||||||
521 | 4#$aModeradament motivats. | ||||||||
521 | 8#$aPer a programes de recursos per a la lectura. | ||||||||
521 | ##$aJunior high school through college students and adults. | ||||||||
521 | 8#$aMPAA rating: R. | ||||||||
521 | 1#$a009-012. [El nivell d'interès és per les edats de 9 a 12 anys.] |
||||||||
521 | 0#$a5. [El nivell d'interès és per a cinquè grau.] |
||||||||
521 | 3#$aTactile learner$adiscalculia$bCenter for Disabilities. |
521 | 2#$aK-3.$bFollett Library Book Co. | ||||||||
521 | 3#$aVisually impaired$bLENOCA. |
521 | ##$3Fotografies$aPúblic en general. | ||||||||
521 | ##$3Pel·lícules$aEstudiants. | ||||||||
521 | 3#$3Trencaclosques$aEstudiant del mètode tàctil. | ||||||||
521 | ##$3Annual reports$aCongressional oversight committee. | ||||||||
521 | ##$3Daily Intelligence Summary$aPresident of the United States, F.E.O. |
Primer indicador | Constant de visualització |
# | Destinataris |
0 | Nivell de lectura escolar |
1 | Nivell d'interès per edats |
2 | Nivell d'interès escolar |
3 | Característiques específiques dels destinataris: |
4 | Nivell de motivació/interès |
8 | [cap constant de visualització] |
(03/05/2012) | snb@bnc.cat |