Biblioteca de Catalunya >> MARC >> Bibliogràfic >> 5XX >> 508

508 - Nota de crèdits de creació/producció (R)


MARC 21 Bibliogràfic - Complet
Juliol 2022

Primer indicador
Sense definir
# - Sense definir
Segon indicador
Sense definir
# - Sense definir

Codis de subcamp
$a - Nota dels crèdits de creació/producció (NR)
$6 - Enllaç (NR)
$7 - Provinença de les dades (R)
$8 - Número d'enllaç i de seqüència de camps (R)

DEFINICIÓ I ABAST DEL CAMP

Crèdits per a les persones o organitzacions, altres que els membres del repartiment, que han participat en la creació i/o producció de l'obra. El terme introductori Crèdits: es genera normalment com a constant de visualització.

El camp 508 és repetible per anotar les notes de crèdits complexos o múltiples.


PAUTES PER A L'APLICACIÓ DELS DESIGNADORS DE CONTINGUT

INDICADORS

CODIS DE SUBCAMP

$a - Nota dels crèdits de creació/producció
Text sencer de la nota.
508 ##$aProducer, Joseph N. Ermolieff ; director, Lesley Selander ; screenplay, Theodore St. John ; music director, Michel Michelet.
508 ##$aAssessor educatiu, Roseanne Gillis.
508 ##$aMúsic, Michael Fishbein ; càmera, George Mo.
508 ##$aEditor de la pel·lícula, Martyn Down ; assessor, Robert F. Miller.
508 ##$aFotògraf, Richard Beymer ; editor de la pel·lícula, Charles Pavlich.
508 ##$aAssociate producers, Walter Blake, Eddie Saeta ; special costumes designed by Bob Mackie ; original music by Frank De Vol ; art director, Beala Neel ; production designed by Carl Anderson ; second unit director, Adell Aldrich ; production manager, Eddie Saeta ; first assistant directors, Tom McCrory, Chuck Myers ; second assistant directors, Robert Shue, et al. ; D.G.A. trainee, Joanne F. Karr ; set decorator, Stuart Reiss ; music editor, Joe Tuley ; sound editing by New Creative Sound ; dialogue editor, Rich Steven ; assistant editors, Daniel Todd Cahn, Battle Davis, Sam Moore ; sound, Richard Church ; rerecording mixers, Michael J. Kohut, Jay M. Harding, Frank Reale ; casting, Reuben Cannon & Associates. Second unit: director of photography, William Birch ; second unit camera operator, John Dustin ; camera assistants, Todd Henry, et al. ; still photographer, Christine Loss ; unit publicist, Phyllis Gardner ; script supervisor, Grace Wilson ; special sequence hair styles, Sydney Guilaroff ..., cont.
508 ##$aProduction credits continue: production associate, Eric Schwab ; choreographer, Kathryn Doby ; location manager, Lynn Kuwahara ; construction coordinator, Michael J. Smith ; stunt coordinator, Mickey Gilbert ; music supervisor, Harry V. Lojewski ; music conducted by Tom Worrall ; property master, Horst Grandt ; special effects, Dennis Dion ; men's costumer, Charles E. James ; women's costumers, Voulee Giokaris, Charmine Simmons ; makeup artist, Bill Turner ; hair stylist, Susan Zeitlow. Wrestling sequences: technical advisor, Mildred Burke ; assistant technical advisor, Sonia Orellana ; title design, Walter Blake.
$6 - Enllaç
Vegeu la descripció d'aquest subcamp a l'Apèndix A: Subcamps de control.
$7 - Provinença de les dades
Vegeu la descripció d'aquest subcamp a l'Apèndix J: Subcamps de provinença de les dades.
$8 - Número d'enllaç i de seqüència de camps
Vegeu la descripció d'aquest subcamp a l'Apèndix A: Subcamps de control.

CONVENCIONS D'ENTRADA

Puntuació - El camp 508 acaba en un punt a no ser que hi sigui present un altre signe de puntuació.
Constants de visualització - Els termes introductoris com Crèdits: que sovint apareixen amb les dades anotades en el camp 508 no van inclosos en el registre MARC. Poden ser generats pel sistema com a constants de visualització associades amb l'etiqueta del camp.

HISTÒRIA DELS DESIGNADORS DE CONTINGUT

El 2001, el camp va ser canviat de No repetible (NR) a Repetible (R) per anotar les notes de crèdits complexos o múltiples.
$7 - Provinença de les dades [NOU, 2022]

(21/09/2022) snb@bnc.cat