Obres musicals: quan una obra instrumental o una compilació d’obres instrumentals es basa en una o dues obres literàries, o obres individuals, es proporciona un punts d’accés autoritzat per cadascuna. Si són més de tres es proporciona un punts d’accés autoritzat de l’autor si és el mateix.
Compilacions:
En el cas de compilacions es dóna el contingut en un camp 505, si és factible, excepte si està indicat en una altra part de la descripció (p. ex. 245 obres sense títol col·lectiu). Es proporciona un punt d’accés autoritzat analític per a l'obra predominant o la primera si representa una part important del recurs (s’ignoren contribucions com el prefaci o la introducció). Opcionalment es poden donar altres punts d’accés analítics d’altres obres de la compilació. Aquesta concreció no s'aplica en el cas d'antologies de poesia, himnaris, actes de congressos, revistes, col·leccions d'entrevistes o cartes, capítols de monografies en diverses parts catalogades com un conjunt i recursos similars.
Per compilacions que consisteixen en l’obra original i un comentari separat amb el seu propi títol, es proporcionen punts d’accés autoritzats per a tots dos.
Publicacions en sèrie:
En el cas de publicacions en sèrie per a les relacions seqüencials (per exemple: “continuació de”, “continuada per”). Es prefereix l’ús del subcamp $i en camps 7XX o camps específics d’enllaç (per exemple 780 i 785 per a relacions seqüencials) abans que una nota 5XX.