Dates: s. XIX mitjan
Títol: "Reglamento general para la administración y gobierno del Hospital general de Santa Cruz de Barcelona y de cada uno de sus empleados, oficinas y departamentos de enfermos, locos y espósitos"
Contingut: "Reglamento general para la administración y gobierno del Hospital general de Santa Cruz de Barcelona y de cada uno de sus empleados, oficinas y departamentos de enfermos, locos y espósitos". Primera rúbrica: "Administración". Inc.: "La administración o junta administrativa, compuesta de dos inidviduos del cabildo eclesiástico y dos del municipal" (s'interromp).
Nivell classificació: Ordinacions i reglaments
Número: 4949
Suport: Paper
Mides: 295 x 205 mm
Llengües: Castellà
Folis: 2 f.
Topogràfic: AHSCSP Reglaments. Vol. V. Inv. 6. Reglaments generals 14
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca