Dates: 1810, octubre 28-novembre 10. Barcelona
Títol: Correspondència de l'Hospital amb l'intendent de Barcelona
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'intendent de Barcelona sobre l'assignació a l'Hospital d'un dret sobre la farina que entrarà per les portes de la ciutat, aprovat pel governador; la minuta de resposta de l'Hospital conté un informe sobre els problemes d'espai i econòmics de la institució amb l'arribada de soldats malalts.
Nivell classificació: Almoines
Número: 4753
Número de Registre: R.239
Suport: Paper
Mides: 300 x 210 mm
Llengües: Castellà / Francès
Folis: 2 doc.
Topogràfic: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/27
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca