Dates: 1842-1850. Barcelona
Títol: Correspondència d'ofici dels administradors de l'Hospital
Contingut: Correspondència d'ofici dels administradors de l'Hospital de la Santa Creu i expedients sobre entrades i sortides de malalts. Inclou: ordinacions i reglament sobre les estades dels malalts (Barcelona, 3 de gener de 1849; imprès s. ll.: s. n., s. a.; plec 8); "Sanidad: relativo a la enfermedad de la viruela" (1847-1848; plec 9); Casa de Caritat, Sant Llàtzer i altres institucions d'assistència.
Nivell classificació: Interns
Número: 3183
Suport: Paper
Mides: 230 x 165 mm
Llengües: Castellà
Folis: 10 plecs
Topogràfic: AHSCSP Malalts. Vol. VIII. Inv. 6. Carpeta 2A/4-13
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca