Dates: s. XIX 2a m. (1853 post)
Títol: Documentació sobre el cessament de l'arxiver i altres oficials de l'Hospital
Contingut: Documentació sobre una sol·licitud de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu perquè s'anul·li el cessament per reial ordre i per disposició de la direcció general de Beneficència i Sanitat, d'alguns oficials de l'Hospital nomenats pels administradors -arxiver, secretari i oficial de comptabilitat; s'al·lega el dret de patronat de l'Hospital. Conté: esborranys d'acta de sessió de l'administració i de suplicació.
Nivell classificació: Personal
Número: 27740
Suport: Paper
Mides: 315/220 x 220/155 mm
Llengües: Castellà
Folis: 2 doc.
Documentació relacionada: 25977
Topogràfic: AHSCSP Documents de l'Hospital. Vol. VI. Inv. 11. Carpeta 7/7/13
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca