Dates: 1929, juny 27. Barcelona
Títol: Correspondència de l'administració de l'Hospital
Contingut: Carta de l'Ajuntament de Barcelona (Negociat de sanitat i beneficència) a la Junta de govern de l'Hospital de la Santa Creu, sobre la instal·lació a l'Exposició Universal, al Poble espanyol, d'alguns objectes artístics -pots i caixes- procedents de la farmàcia de l'Hospital, que són propietat de l'Ajuntament arran de la venda de l'antic edifici de l'Hospital a aquest.
Nivell classificació: Patrimoni: Edifici
Número: 26820
Suport: Paper
Mides: 325 x 230 mm
Llengües: Castellà
Folis: 1 f.
Topogràfic: AHSCSP Venda a l'Ajuntament. Vol. III. Inv. 7. Carpeta 1/18
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca