Dates: 1928, agost 29. Barcelona
Títol: Correspondència de l'administració de l'Hospital
Contingut: Carta de l'Ajuntament de Barcelona (Delegació d'obres públiques) a la Junta administrativa de l'Hospital de la Santa Creu, per la qual informa sobre un acord referent al pagament d'una subvenció d'1.000.000 pts., que queda condicionat a la presentació de certificacions d'obra de la construcció del nou Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
Nivell classificació: Patrimoni: Nou Hospital
Número: 26819
Suport: Paper
Mides: 275 x 210 mm
Llengües: Castellà
Folis: 1 f.
Topogràfic: AHSCSP Venda a l'Ajuntament. Vol. III. Inv. 7. Carpeta 1/17
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca