Dates: 1882-1914. Barcelona
Títol: Documentació sobre títols de deute de l'Hospital
Contingut: Documentació sobre reclamació referent a l'anul·lació de venda de finques de l'Hospital de la Santa Creu i emissió de làmines o inscripcions intransferibles en compensació dels béns alienats per les lleis desamortitzadores a l'Hospital. Conté: correspondència de l'administració amb Carlos Vergara, director general del Deute públic; "Notas para obtener una declaración en virtud de la cual pueden los administradores del Hospital enagenar bienes libremente conforme les autoriza la escritura de fundación" (s. d.).
Nivell classificació: Patrimoni
Número: 26236
Suport: Paper
Mides: 225 x 165 mm
Llengües: Castellà
Folis: 7 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 29/113
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca