Dates: 1871-1909. Barcelona
Títol: Documentació sobre sol·licitud de dades referents als hospitals de Santa Llàtzer i Santa Marta
Contingut: Documentació sobre sol·licituds de dades referents als hospitals de la Santa Creu, Sant Llàtzer i Santa Marta, fetes per: administració principal de patronats, memòries i obres pies de Barcelona (sobre la fundació de Sant Llàtzer i Santa Marta); jutjat de primera instància del districte del Pi (terreny i edifici de l'Hospital); Comissió provincial i Diputació de Barcelona (còpia de l'acta fundacional); ministeri de Governació (estat i proposta de millores a l'Hospital); govern civil (acta fundacional, organització, reglaments, filials, etc.); Inspecció de la beneficència particular (relació de béns, rendes); Junta provincial de Beneficència (relació de filials, en relació amb el recurs contra una multa imposada per no haver presentat comptes separats de Sant Llàtzer i Santa Marta). Inclou notes sobre la fundació dels hospitals de Santa Marta o Pere Desvilar o hospital de pelegrins, i de Sant Llàtzer.
Nivell classificació: Altres establiments
Número: 26174
Suport: Paper
Mides: 320/225 x 220/165 mm
Llengües: Castellà
Folis: 42 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 22/55
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca