Dates: 1871-1879. Barcelona
Títol: Documentació sobre sol·licitud de dades referents a l'Hospital
Contingut: Documentació sobre sol·licituds de dades referents a l'Hospital de la Santa Creu i les seves filials -organigrama, serveis, reglament general-, fetes per les comissions provincials de Barcelona i Granada, la facultat de Medicina de Cadis, Hospital de Bilbao i el jutjat de primera instància del districte de Sant Pere. Inclou: esborrany d'informe sobre l'Hospital; nota sobre el cos facultatiu; petició de dades sobre víctimes d'accidents causats per vehicles entre 1873 i 1879.
Nivell classificació: Administració
Número: 26173
Suport: Paper
Mides: 220 x 160 mm
Llengües: Castellà
Folis: 13 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 22/54
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca